Klachten en geschillen Bent u niet tevreden over de gang van zaken of heeft u een suggestie om onze dienstverlening te verbeteren dan horen wij dit graag van u. Het beste zou zijn om dit met de huisarts of de betreffende persoon te bespreken. Het is ook mogelijk om het klachtenformulier op onze website in te vullen of om deze te downloaden. Een geprint formulier kunt u ingevuld deponeren in de brievenbus van de praktijk of overhandigen aan de assistente. Na ontvangst van dit formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Vindt u het lastig om u klacht met ons te bespreken of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een externe klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wij zijn aangesloten bij de klachtencommissie van DOKh in Alkmaar. U kunt de klachten commissie inschakelen via de website van DOKh dit kan digitaal (https://dokh.nl/klacht-geschil-als-klager/) , ook kunt u ze telefonisch bereiken op het nummer 072-5279100. Stichting DOKh
|
Klachtenformulier Het klachtenformulier kunt u hier op onze website invullen:
Mocht u liever het formulier afdrukken en deze handmatig willen invullen kunt deze hier als pdf downloaden:
|